Çalışmaya nasıl başlarım?
Şu kişiden alıntılanmıştır: lensForumAdmin tarhinde 23 Haziran 2021, 15:42Sisteme kayıt olduktan sonra, otomatik olarak İlk Bölüm - Departman oluşturulacaktır. (Firma - Departman menüsü içinde...)
Bu bölüm ofset çalışma ihtiyacına göre oluşturulacaktır. Çalışma alanı bilgilerinizi dilediğiniz gibi güncelledikten sonra, Cari menüsünden bir müşteri kaydı oluşturarak, yeni bir iş girişine başlayabilirsiniz.
Bunları denedikten sonra, Yönetim menüsünden, formlarda, tablolarda ve matbu formlarda, çalışmak istediğiniz yani görünmesini istediğiniz alanları tamamen kendinize uygun olarak özelleştirebilirsiniz.
Son olarak kişisel menüdeki Personel menüsüne tıklayarak, işletmenizdeki personelleri tanımlayabilir, her personel için ayrı ayrı sınırlamalar getirebilirsiniz.
Personel kişisel resim yüklemeleri, şifre değişikliği gibi işlemleri kendisi yapacağı için, geçerli eposta ve cep telefonu numarası girmelisiniz.
Personelinizi oluşturduktan sonra, kullanıcı şifresi otomatik olarak personelinizin eposta adresine gönderilecektir...
Sisteme kayıt olduktan sonra, otomatik olarak İlk Bölüm - Departman oluşturulacaktır. (Firma - Departman menüsü içinde...)
Bu bölüm ofset çalışma ihtiyacına göre oluşturulacaktır. Çalışma alanı bilgilerinizi dilediğiniz gibi güncelledikten sonra, Cari menüsünden bir müşteri kaydı oluşturarak, yeni bir iş girişine başlayabilirsiniz.
Bunları denedikten sonra, Yönetim menüsünden, formlarda, tablolarda ve matbu formlarda, çalışmak istediğiniz yani görünmesini istediğiniz alanları tamamen kendinize uygun olarak özelleştirebilirsiniz.
Son olarak kişisel menüdeki Personel menüsüne tıklayarak, işletmenizdeki personelleri tanımlayabilir, her personel için ayrı ayrı sınırlamalar getirebilirsiniz.
Personel kişisel resim yüklemeleri, şifre değişikliği gibi işlemleri kendisi yapacağı için, geçerli eposta ve cep telefonu numarası girmelisiniz.
Personelinizi oluşturduktan sonra, kullanıcı şifresi otomatik olarak personelinizin eposta adresine gönderilecektir...